שמאי מקרקעין מומלצים באזורך הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר מעד שלושה שמאי מקרקעין מומלצים מאזורך. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

הערכת שווי נכס

מחפשים שמאי מקרקעין לצורך הערכת שווי נכס? לא משנה באיזה נכס מדובר, בעזרתנו תוכלו לקבל הצעות מחיר משמאים מומלצים אשר עובדים באזור המגורים שלכם. ניתן לקבל עד שלוש הצעות שונות באופן מהיר וללא עלות או התחייבות.

הערכת שווי נכסים - מתי זה נדרש?

ברוב המקרים, נזדקק להערכת שווי נכסים בעיקר כאשר נרצה למכור דירה, בית, משרד או כל נכס אחר אך גם במצבים שבהם נחפש לקנות נכס כזה או אחר. הערכת השווי תעזור לנו לתמחר את הנכס בצורה נכונה וריאלית ותמנע מאיתנו לתמחר בצורה נמוכה או גבוהה מדי.

 

הערכת שווי נכס

מחיר הערכת שווי נכס

טווח המחירים בעבור עבודה של הערכת שווי נכס הוא די רחב ואפשר להגיד שהוא נע בין 2,000 ל-5,000 ש"ח. המחירים הזולים יותר, יהיו בדרך כלל בעבור נכסים קטנים כמו דירות 2 חדרים וכדומה, לעומת זאת כאשר מדובר בנכס מורכב כמו וילה או בית קרקע, אשר מצריך מהשמאי עבודת מחקר מקיפה יותר, המחיר מתייקר. אגב, במקרים בהם נדרשת הערכת שווי לקרקעות, המחיר עשוי להיות גם יקר יותר ולהגיע ל-7,000 ש"ח ואף יותר.

 

מחיר ממוצע להערכת שווי נכס

מחיר ממוצע להערכת שווי נכס: ₪3500

טווח מחיר גבוה ₪5000

טווח מחיר נמוך ₪2000

 

  • נזמין אתכם לעיין גם בעמוד אשר מדבר על מחירון שמאים, שם תוכלו לקבל מידע נוסף על המחירים השונים של עבודות בתחום.

שמאי מקרקעין להערכת שווי נכס

למרות שברחבי הרשת תוכלו למצוא גם תוכנות ומחשבונים אשר מספקים הערכה ראשונית של נכס כזה או אחר, תמחור מדויק יותר יתבצע על ידי שמאי מקרקעין, שזהו תפקידו. השמאי יגיע פיזית אל הנכס וגם יעבור על מסמכים נדרשים כמו נסח הטאבו וזאת על מנת להגיע לשווי מדויק ככל שניתן. בעת הערכת שווי נכס, יתבסס השמאי על עסקאות דומות שבוצעו בסביבת הנכס ולמעשה המיקום שלו (השכונה עצמה) זהו הפרמטר הראשון שנלקח בחשבון בזמן ההערכה. 

שמאי מקרקעין זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897805

הערכת נכס שמיועד להשקעה

חשוב לציין כי גם במצבים בהם ברצונכם לאתר נכס כלשהו להשקעה ולא בהכרח למגורים, כדאי לבצע הערכת שווי. הסיבה לכך היא שהשמאי יכול לספק לנו תמונה מצב אודות המחיר הנוכחי של הנכס ויכול גם להעריך כמה בערך נרוויח עליו בעתיד. אומנם השוק משתנה כל הזמן ולא ניתן לספק תשובות חד משמעיות אך בהחלט ניתן לזהות מגמות בהתאם לסוג נכס כזה או אחר, בין היתר בהתבסס על סוג הנכס (בית קרקע / דירה / חנייה וכו') גודל ומצב הנכס וכמובן המיקום שלו.

 

הערכת שווי נכסים

הערכת שווי נכס מקרקעין מכל סוג

שמאי מקרקעין יכול לספק שירות של הערכת שווי לכל סוגי הנכסים הקיימים:

דירות בבניינים משותפים: זהו למעשה השירות הנפוץ ביותר. ישנם מקרים שבהם השמאי יכול לבסס את הערכת השווי לפי דירות דומות שנמכרו באותו הבניין.

 

בתים פרטיים: בדרך כלל העלות של הערכת שווי בעבור בית קרקע, תהיה גבוהה יותר מאשר הערכה של דירה בבניין משותף.

 

דירות גן: הביקוש לדירות גן עלה משמעותית בשנים האחרונות וכך גם הביקוש לשמאים אשר מבצעים הערכות שווי לנכסים אלו.

 

דופלקסים: הערכת שווי מתבצעת גם בעבור דירות עם שני מפלסים אשר בדרך כלל יהיו ממוקמות בקומות העליונות.

 

נכסים מסחריים: ניתן להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין לצורך הערכת שווי נכס בעבור משרדים, חנויות, מפעלים וכדומה.

 

קרקעות ומגרשים: מתכננים לרכוש קרקע למגורים עתידיים, להקמת נכס מסחרי או להשקעה? כדאי שתדעו בדיוק מה השווי שלו.

 

זקוקים למידע נוסף? לחצו על הכפתור הרלוונטי בעבורכם:

 

קבלו עד שלוש הצעות מחיר משמאים מומלצים

דרכנו, תוכלו להזמין שמאי מקרקעין בקלות ובמהירות, תוך ביצוע השוואת מחירים בין מספר שמאים מומלצים. על ידי סקר שוק קצר, תוכלו להבין כמה בערך צפוי לעלות השירות ולקבל מידע מפורט יותר מהשמאים עצמם. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מבלי להתחייב להמשך עבודה עם שמאי כזה או אחר.