שמאי מקרקעין מומלצים באזורך הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר מעד שלושה שמאי מקרקעין מומלצים מאזורך. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

הערכת שווי בית פרטי

מתגוררים בבית פרטי? מעוניינים למכור את הנכס וברצוכנם לבצע הערכת שווי בשביל לתמחר בצורה נכונה? דרך האתר שלנו תוכלו לקבל מספר הצעות בעבור הערכת שווי לבית פרטי.

כמה תעלה הערכת שווי לבית פרטי?

המחיר הממוצע בעבור הערכת שווי בית פרטי עומד על 3,750 ש"ח. חשוב לציין כי מחיר זה כולל מע"מ אך הטווח די רחב ותוכלו למצוא שמאי מקרקעין שיספקו לכם את השירות גם ב-2,500 ש"ח אך גם במחיר גבוה יותר של 5,000 ש"ח ואף יותר.

 

מחיר ממוצע להערכת שווי בית פרטי

מחיר ממוצע להערכת שווי בית פרטי: ₪3750

טווח מחיר גבוה ₪5000

טווח מחיר נמוך ₪2500

 

כיצד מתבצעת הערכת שווי לבית פרטי?

כאשר שמאי מקרקעין מגיע לבצע הערכת שווי לנכס הוא בודק למעשה מה השווי של בתים פרטיים דומים וכמה שילמו במסגרת עסקאות מסוג זה בשנים האחרונות.

 

בנוסף, השמאי לוקח בחשבון משתנים נוספים כמו הגורמים הסביבתיים באזור, אשר יכולים להעלות או להוריד את שווי הבית וגם את המצב עצמו של הבית.

 

במידה ובמסגרת הערכת שווי לבית פרטי השמאי מעריך כי יש צורך לבצע שיפוצים מסיביים במקום, ייתכן שהוא יעריך את הנכס במחיר נמוך יותר ביחס לבתיים פרטיים באותה השכונה בדיוק ובאותו הגודל.

 

הערכת שווי לבית פרטי

האם אני יכול להעריך לבד את שווי הבית שלי?

במידה והחלטתם לבצע הערכה לבית בכוחות עצמכם, אנו ממליצים לבדוק נכסים אשר דומים לבית שלכם מבחינת הגודל ושאר המאפיינים כמו השכונה. ניתן להיעזר באתרי אינטרנט שונים בשביל לקבל מושג כללי אודות התמחור ואפילו להוציא נסח טאבו מסודר מהאינטרנט ולקרוא את התשריטים הרלוונטיים. 

שמאי מקרקעין זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897805

הערכת מחיר בית ע"י שמאי מקצועי

אם בכל זאת תבחרו לקחת שמאי מקרקעין מקצועי, דעו כי תוכלו לקבל דו"ח שמאות מפורט ומקיף על הערכת שווי בית פרטי ולהשתמש במידע זה בעת המכירה של הבית. בנוסף, ייתכן והשמאי ימצא בעבורכם זכויות נוספות שלא ידעתם עליהן, מה שעשוי כמובן להעלות את שווי הבית בצורה משמעותית.