שמאי מקרקעין מומלצים באזורך הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר מעד שלושה שמאי מקרקעין מומלצים מאזורך. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

שמאי מקרקעין בכפר סבא

גרים בכפר סבא ומחפשים למכור או לקנות דירה? בין אם מדובר בהערכת שווי של בית פרטי ובין אם של דירה, דעו כי בפורטל אפרה תוכלו לקבל עד 3 שמאי מקרקעין בכפר סבא, שביניהם תוכלו להשוות מחירים ולחסוך בזמני חיפוש מעיקים ובלא מעט כסף. קראו את המאמר מתחת והתחילו לחסוך.

שכר טרחה של שמאי מקרקעין בכפר סבא

שכר טרחה של שמאי מקרקעין בכפר סבא נע בין 2,000 - 5,000 ש"ח לצורך הערכת שווי דירה, כמו כן, לטווח המחירים הנ"ל עשויים להתווסף חיובים נוספים וזאת בהתאם לשיקול דעתו של השמאי.

 

שכר טרחה ממוצע של שמאי מקרקעין בכפר סבא

שכר טרחה ממוצע של שמאי מקרקעין בכפר סבא: ₪3500

טווח מחיר גבוה ₪5000

טווח מחיר נמוך ₪2000

ממה מושפע שווי הערכת נכס?

שווי הערכת נכס ע"י שמאי מקרקעין בכפר סבא מושפע ממספר היבטים אותם השמאי בודק בעת ביקורו בנכס. נדון על הפרמטרים המשפיעים על הערכת שווי נכס מתחת:

  • גודל הנכס - ככל שמדובר בנכס גדול יותר (במ"ר) - כך שווי הנכס יגדל, בין אם מדובר בדירה, בית קרקע, חנות, מחסן וכד'.
     
  • מצב פיזי של הנכס - ככל שהנכס חדש (דירה יד ראשונה מקבלן) או שמור במידה ראויה (נכס בוגר שעבר שיפוץ וכד') - כך שווי הנכס יעלה.
     
  • מיקום הנכס - ככל שהנכס יהיה מצוי בקירבת איזורים מרכזיים כגון : מרכזי קניות, בתי ספר, אוני' וכד' - כך שווי הנכס יעלה.
     
  • שווי של נכסים קרובים - במידה ובוצעה קנייה או מכירה של נכסים בעלי סטטוס דומה בקירבת הנכס שיש לבדוק, שמאי מקרקעין בכפר סבא יברר את שווי הקנייה או המכירה של נכסים אלו וזה יהווה אמצעי סיוע בהחלטת השווי הסופי של הנכס שהוא אחראי עליו.

 

פרמטר להערכת שווי נכס  מה מעלה את שווי הנכס?
גודל הנכס ככל שהנכס גדול יותר (במ"ר)
מצב פיזי של הנכס נכס חדש או משופץ
מיקום הנכס בקירבת איזורים מרכזיים
שווי של נכסים קרובים שווי גבוה של נכסים בקירבת מקום

השוו בין שמאי מקרקעין בכפר סבא וחסכו

מחפשים למכור או לקנות דירה בכפר סבא? לא לפני שתבצעו הערכת שווי ע"י שמאי מקרקעין מקצועי ובגלל שישנם לא מעט שמאים שיוכלו לסייע לכם בהערכת שווי, דעו כי תוכלו לקצר בזמני חיפוש בצורה משמעותית ע"י השארת פרטים בחינם בפורטל אפרה וכך תוכלו לקבל עד 3 שמאי מקרקעין בכפר סבא, שביניהם תוכלו לבצע השוואת מחירים ולחסוך בזמני חיפוש ובכסף.

 

שמאי מקרקעין זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897805

באילו מקרים ניעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין בכפ"ס?

המקרה הנפוץ ביותר שבו נחפש שמאי מקרקעין בכפר סבא הוא כאשר נזדקק להערכת שווי לדירה או בית. פרט לכך, ניתן גם להזמין שמאי לצורך הערכת שווי לשכירות בשביל להבין מה דמי השכירות שניתן לגבות על הנכס וגם כאשר נרצה לבצע הערכת שווי לקרקע, חנייה או גג משותף בבניין.

כיצד לאתר שמאי מקרקעין בכפר סבא?

לפני שאתם מזמינים שמאי מקרקעין בכפר סבא לבקר בנכס שלכם או לחילופין - לבקר בנכס אופציונלי שאתם מעוניינים לרכוש, ישנם כמה פרמטרים שעליכם לוודא קודם לכן:

  • הסמכה - לפני שאתם קובעים עם שמאי מקרקעין בכפר סבא, מומלץ לבדוק אודות שמו במאגר שמאי מקרקעין בישראל ע"מ להבטיח שאכן מדובר באדם בעל הסמכה העובד לפי חוק.
     
  • ותק - העדיפו להעסיק שמאי מקרקעין בכפר סבא שמחזיק במספר שנות ותק בעבודתו. ככל ששמאי יחזיק ביותר שנות ותק, כך גודל החשיפה והניסיון שלו בהערכות שווי נכסים שונים יהיו גדולים יותר.
     
  • חוות דעת - לאחר שקיבלתם מאיתנו 3 שמאי מקרקעין בכפר סבא, תוכלו לבדוק אודותם ברחבי האינטרנט ולקרוא תגובות של לקוחות קודמים שהסתייעו בשירותיהם.